Dimitrovamariana's Blog

ОГЪН И ЛЕД

Честит Рожден Ден, мамо!

Posted by Mari-ana на февруари 15, 2009

Благодаря ти мила мамо, за всичко, което си ми дала, на което ме научи. Благодаря ти за подкрепата, за обичта, за думите, давали ми крила и посока. Благодаря ти за разбирането и прошката, която ми даваш, когато греша. Благодаря ти за топлината и уюта, които винаги намирам при теб.

Бъди жива и здрава, усмихната и заредена със сила и ведрост! Нека щастието и късмета винаги са с теб!
Обичам те!!! Честит Рожден Ден!

„Писмо до мама“ – Емил Димитров

8 коментара to “Честит Рожден Ден, мамо!”

  1. deni4ero said

    Жива и здрава да ти е! Още дълги години да те радва! Песенте е страхотна, но мене винаги ме натъжава …

  2. Mari-ana said

    Благодаря ти, Дени! Звучи тъжно, но изразява любовта и благодарността към майката. Затова сложих нея. :)

  3. kalina said

    Да е жива и здрава. Много радост и щастие Ви желая и на двете. А това е една от любимите ми песни.

  4. Mari-ana said

    Благодаря ти, Калина, за поздравите и пожеланията!

  5. вили said

    Със закъснение Честито и от мен! Да ти е жива и здрава още 100 години! 8)

  6. Mari-ana said

    Благодаря Вили! :)

  7. [...] Честит Рожден Ден, мамо! « Dimitrovamariana’s Blog Share and Enjoy: [...]

  8. mimi said

    no otide se slaga

Вашият коментар

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

