Dimitrovamariana's Blog

ОГЪН И ЛЕД

Hello world! Здравей свят!

Posted by Mari-ana на ноември 15, 2008

Идвам при теб. Местя се, от едно място на друго. Тук ми харесва повече, а и компанията е тук.😉

Така че, това е новият ми адрес. Надявам се за дълго. Ще се опитам да преместя всичко от стария адрес тук. Дано успея. Защото си искам и написаното от мен, и най-вече написаното от вас.🙂

Очаквам ви в новият си дом!

7 Отговора to “Hello world! Здравей свят!”

  1. vilford said

    Здравей и от мен! Е, не е като да ти отговаря целия свят, но все е отговор.😉

    Аз на друго място не съм била, но преди половин година се заселих в wordpress-a и съседите са толкова готини, че изобщо не ми е минало през ума да се местя. Дано и на теб да ти е толкова хубаво, че и отгоре!!!

    (плис менчето с водата пред краката ти)

  2. вили said

    И аз като теб бях другаде (blogger) и се преселих ми хареса новото място(wordpress). Знам, че ще ти е интересно и затова давай напред!

  3. Mari-ana said

    Блатодаря за добрите думи и топлото посрещане момичета.🙂 Една от най-важните причини да го направя е, че вие сте тук – сякаш сме в една къща, но в различни стаи.😉

  4. Това, за съседството, много точно сте го усетили.
    Добре дошли, съседке, и от мен!🙂

  5. И аз живея в този вход! Честито и добре дошла! Ако го закъсаш откъм, захар, сол, зехтин (олио не ползвам)звънкай, затова са комшиите да си помагат🙂

  6. LeeAnn said

    хехе, не мога да ти се нарадвам!

    На добър час🙂

  7. Mari-ana said

    Графе, Митко – добре заварили! Едно от най-големите предимства на новия дом, са добрите съседи.🙂
    Митко, благодаря за отзивчивостта. Ако имам нужда ще се възползвам, непременно. И няма да дойда с празни ръце – кафе и някой от онези „продукти“ в клипа от говорилницата ще са, хем за благодарност, хем повод да си побъбрим.😉
    LeeAnn, благодаря ти, за всичко!!!

Вашият коментар

 
