Dimitrovamariana's Blog

ОГЪН И ЛЕД

Искам да полетя…

Posted by Mari-ana на декември 29, 2008

Предпразнични шетания и настроение, празнуване, дни наред. Почивни дни, трапези, купони.🙂 Странно, но се уморих. И се радвах, че днес съм на работа. Ще се разтоваря и разведря малко, че ни чакат още празници, трапези, купони и почивни дни.😀

Два дни ще релаксирам и събирам сили за тях. Мислих да пиша за вчерашния купон в „Ариана“, но думите не идват. Все още съм обзета само от чувства, емоции, картини и сцени. Разглеждам снимките, които имам до тук, и съм в очакване на останалите. Всичките те, ще говорят по-добре за онова, което се случи, за хората, които бяха там.😀 По-късно ще сложа линк към тях, както това ще стори и Vilford.😉

29.12.2008 – снимки от блог-срещата в „Ариана“

Гледам за кой ли път снимките, и слушам тази прекрасна песен. Музика ú ми носи успокоение и прочиства душата ми. Кара ме да се усмихвам и да мечтая. Искам да полетя.😛

„Ке те молам“ – Нона Йотова и Теодоси Спасов


5 Отговора to “Искам да полетя…”

  1. Гери said

    Tagged: желания (това ясно ;)), лед (Виж ТЕ това не ми стана ясно!)😀

    Марианче, браво за снимките! Уловила си много точно настроението и ценните моменти! Весело посрещане на Нова Година, Мечтателко!😀 :*

  2. Mari-ana said

    Аз символизирам ледът с разсъдливата и аналитична част от мен. Когато ме обземе меланхолия, и мислите ме връхлетят търсейки трудни отговори, се чувствам студено.🙂
    Похвала от теб за снимките!!! Поласкана съм, и ще си навиря носа.😉
    Благодаря за пожеланието! Весело посрещане и на теб!😀 Здраве, щастие, късмет и мечти и през новата година!🙂

  3. вили said

    Хубава среща е станала. Да завиждам или не? Весели Новогодишни празници! С много настроение, смях и веселба да премине цялата 2009 година за теб!

  4. Val said

    завиждаам!
    весело посрещане на новата, Мариана!

  5. Mari-ana said

    Вили, Val, ако зависта ще ви накара другия път да се присъедините към нас, тогава… завиждайте.😉 Бих искала да видя и вас момичета, и Дени4еро, и Astilar, и всички, които срещнах тук.😀 Надявам се през следващата година и това да се случи.🙂
    Благодаря ви за пожеланията!🙂
    Пожелавам и на вас Весело посрещане на новата година! Много здраве, смях, мечти и късмет!
    Прекрасно е да летиш в компания, и то каква!😛

Вашият коментар

 
