Dimitrovamariana's Blog

ОГЪН И ЛЕД

Равносметка на една щастлива година

Posted by Mari-ana на декември 31, 2008

Опитвах се тези дни да направя равносметка на всичко, което ми се случи през тази година, но мислите ми се разбягваха хаотично при опита ми да ги подредя. Сигурна съм само в едно. 2008 година беше най-прекрасната цяла година от моя живот! Просто, защото нямаше лоши моменти през нея. Трудни – да, но лоши – определено не. Мисля, че за първи път в живота ми, една цяла година е белязана само от щастливи мигове, дни, месеци.

Чудех се, защо ми е малко тъжно и тревожно тези дни. И мисля, че осъзнах защо. Страхувам се какво ще ми донесе другата година. Може би, за равновесие, хубавите мигове ще са по-малко.😉 Vilford, малко е пресъхнало изворчето на оптимизъм, дето бълбука в кухнята ми. 🙂 Обаче смятам, да се погрижа отново да потече – буйно и щедро.😉

Може би така трябва. Да се спра, да изживея с картини и чувства прекрасните моменти от тази година. Да си ги припомня, да ме стоплят, че ми е студено. Може и да поплача. Прочиства душата и мислите. Олеква ти на сърцето. Сякаш със сълзите измиваш тъгата и леките разочарования, че не си получил всичко, което си искал. И събираш сили да вдигнеш глава, и да погледнеш напред.😀

Даааа! Напред и нагоре! Често го казвам. Както и “Винаги може още”. Винаги!

Този девиз ме кара да се усмихвам и ми припомня, че вярата ми, е в мен. 🙂 Само понякога се крие. Ей така, за да ме накара да се приземя, да помисля, да сложа ред в приоритетите и мечтите си. А после, заредена отново със сила и оптимизъм, ще се устремя пак напред и нагоре!

Вярвам, че ме чакат още щастливи мигове! Може би още, цяла една година щастие и късмет?! А ако не се случи, вярвам, че ще се справя с всичко, което ми поднесе съдбата, живота. Само от мен зависи да бъда щастлива. И ще бъда!!!

Весело посрещане на Новата 2009 година!

На всички желая от сърце здраве, дълъг живот, щастие и късмет!😀
Много усмивки и мечти да съпътстват дните ви!
Любовта да бъде винаги с вас!
Винаги устремени напред и нагоре!😛

„Happy New Year“ – ABBA

5 Отговора to “Равносметка на една щастлива година”

  1. Вярвай Мари-Ана вярвай. Дано всичкитети желания се збъдват и още по-добра година да е новата!

  2. Mari-ana said

    Благодаря ти, Митко!🙂 Дано!!!
    Честита Нова Година!

  3. Гери said

    Честита Нова Година, Mari-ana!

    Много топлина и обич ти пожелавам и много (и хубави) изненади!😀

  4. Mari-ana said

    Честита Нова Година и на теб, Гери!
    Благодаря за пожеланията и за прекрасния подарък!!!🙂

  5. […] На същия ден преди година правих равносметка на една щастлива година. […]

Вашият коментар

 
