Dimitrovamariana's Blog

ОГЪН И ЛЕД

Замирисва на море

Posted by Mari-ana на юли 23, 2009

Най-тъмно е на разсъмване.

Тъмна фаза, ледена фаза – както и да я наричам усещането не е особено приятно. И хем ми се иска да свърши; хем някак не успявам да направя нещо, за да свърши; хем май ми се иска  сама да стигне до естествения си край.
Обикновено започна с доза несигурност, очакване да се случи нещо важно, копнеж по нещо и в добавка размисли по проблемите породени от всичко изредено. После размислите ме обземат изцяло и огънят изтлява – появява се леда. Нямам нищо против него, стига да не надделява. Но понякога му се оставям и ми става студено. А тази тежест в душата ми е сигнал, че предстои промяна. Малко или голяма няма значение, тя ще се случи. Добра или не-добра – зависи от мен. От това как ще я приема и ще живея с нея.
Днес една приятелка се смя като и казах за ледената си фаза – „Нямам време за такива фази. Затрупана съм от работа, по 13 часа на ден. В добавка удоволствията, които ме разтоварват.“ Права е. Нямам много работа през този сезон, а удоволствията явно не стигат. Да обаче…
След три дни едно удоволствие съм сигурна, че ще стопи целия лед и ще измести тъмнината. Отивам на море!😀 Там, на брега не просто ще си почина. Там ще се пречистя и заредя с енергия. Липсваше ми морето. А сега пак ще сме заедно. За малко, но достатъчно.😉

До скоро!🙂

„Замирисва на море“ – Братя Аргирови

Vodpod videos no longer available.

2 Отговора to “Замирисва на море”

  1. вили said

    Сигурна съм, че бях писала коментар… Къде ли е отишъл? Аз вече чакам отчета за морската почивка….😉

  2. Mari-ana said

    Няма го, Вили. И в спама го няма. Не знам какво е станало, защото сега влизам за първи път в таблото от доста дни.🙂
    Първо ще напиша една хубава новина, а после ще се отчитам с пълен доклад за морето – текст, снимки, клип.😉

Вашият коментар

 
